Livrare Si Retur

Modalitati de plata
Comanda minima este de 30 lei. Comenzile care nu indeplinesc aceasta conditie nu vor putea fi finalizate.
•    Plata ramburs
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre operatorul serviciului de curierat rapid (DPD Curier) sau la ridicarea sa de la oficiul postal de care apartineti, in functie de metoda de livrare aleasa. Prin Posta Romana se expediaza doar comenzile pentru localitatile care nu se afla in reteaua de acoperire a DPD Curier.
•    Plata prin transfer bancar
Daca optati pentru plata prin transfer bancar, atunci trebuie sa stiti ca platiti anticipat, iar comanda va fi procesata dupa ce primim confirmarea platii si va notificam prin e-mail (sau telefonic) privind livrarea comenzii. Aceasta metoda este recomandata persoanelor juridice, dar poate fi folosita cu succes si de catre persoanele fizice.
 
•    Plata in avans
Pentru clientii noi care inregistreaza comenzi cu valori mari sau in cazuri particulare (clienti cu comportament neadecvat, clienti care au inregistrat in trecut comenzi neridicate, etc), ne rezervam dreptul de a percepe plata unui avans.

Modalitati de livrare
In aceasta perioada comenzile sunt expediate DOAR prin Curier – DPD Curier.
Termenul de procesare a comenzii este in medie 1 – 2 zile lucratoare si reprezinta perioada din momentul inregistrarii comenzii in magazinul online pana in momentul in care aceasta este expediata. In ziua in care comanda dvs. este predata Postei Romane sau firmei de Curierat veti primi un email prin care este confirmata expedierea comenzii dvs.
•    Prin curierat rapid  - livrarea se va face in 24 – 48 de ore. Aceasta modalitate este valabila doar pentru localitatile acoperite de firma de curierat - DPD Curier. Taxa de transport aferenta expedierii prin curier este de 15 Lei indiferent de greutatea coletului. Pachetul va fi livrat la adresa pe care ati completat-o, dupa ce veti fi sunat in prealabil de curier.
•    Prin  Posta Romana  -  livrarea se va face in 2-3 zile lucratoare. Veti primi acasa un aviz postal cu care va veti prezenta la oficiul postal de care apartineti, impreuna cu cartea de identitate, pentru a ridica pachetul. In cazul in care nu ati primit acest aviz postal in maxim 5 zile lucratoare de la primirea email-ului privind confirmarea  expedierii coletului de catre Artizan Shop este necesar sa va prezentati dvs. la oficiul postal si sa solicitati ridicarea coletului.
Foarte important! - adresa pe care o completati pentru o livrare prin posta romana trebuie sa fie aceeasi cu cea din actul de identitate pentru a putea ridica pachetul. Taxa de transport aferenta expedierii prin posta este de 15 Lei indiferent de greutatea coletului.
•    In cazul clientilor care au facut o comanda si nu au ridicat-o de la Posta sau au refuzat primirea acesteia de la Curier, la comanda urmatoare plata se face numai in avans, prin transfer bancar. In cazul cand clientul nu doreste sa efectueze plata avansului, comanda va fi anulata.
Ne rezervam dreptul de a inceta colaborarea cu persoanele care nu au ridicat coletele trimise de noi, sau clientii cu care am avut o colaborare sau comunicare defectuoasa.


ATENTIE!!! - Fiecare client NOU INREGISTRAT pe site care inregistraza o prima comanda va fi contactat telefonic pentru confirmarea adresei de inregistrare si adresei de expediere. In cazul in care nu va putem contacta telefonic in maxim 5 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii pe site (telefon inchis, numar telefon gresit, nu raspunde si nu ne apeleaza cand se observa apelul pierdut pe telefon, numarul nu poate fi apelat, devieri apel, fax) comanda se va ANULA.

Daca doriti stergerea contului dumneavoastra de client din baza noastra de date (din orice motiv) va rugam sa ne solicitati acest lucru in scris pe adresa de mail a magazinului, contact@artizan-shop.ro

 

•  Returnarea produselor
In situatia in care sunteti nemultumit de produsul primit il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii produsului. Legislatia romaneasca in domeniu prevede: "Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la data în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului."
Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat.

In maxim 14 de zile de la data returnarii, va vom inapoia contravaloarea comenzii.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma inapoiata este formata strict din contravaloarea produselor.
Daca doriti sa returnati o comanda care v-a fost livrata, trebuie sa ne anuntati in scris despre acest lucru, data la care v-a fost livrata si daca doriti sa inlocuiti produsele. Va rugam sa ne trimiteti aceasta instiintare scrisa (formular de retur) pe adresa de email: contact@artizan-shop.ro. Numai dupa procesarea si aprobarea acestei instiintari de catre artizan-shop.ro, veti putea returna produsul. Orice retur facut fara instiintarea noastra prealabila de catre client, nu va fi procesat.                                                                                                                                

Nu expediati coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.